Balans uma, duha i tela

Business Professional Coaching

 

Business Professional Coaching

  1. Umetnost komunikacije
  2. Veština prodaje
  3. Money mindset

Umetnost komunikacije

Umetnost komunikacije je zaista UMETNOST koju svako može da savlada i izbrusi do savršenstva uživajući pritom kroz proces učenja i dalju primenu.

Na ovoj edukaciji naučićete konkretne korake, načine i alate koji su vam potrebni da sa lakoćom i radošću komunicirate sa bilo kojim profilom ljudi, zavolite različitost i na zabavan način otkrijete ZAŠTO se sa nekim ljudima niste razumeli, što dalje ostavlja prostor za napredak i poboljšanje kvaliteta svih vrsta veza na privatnom i profesionalnom planu.

Ključ za uspeh u poslu i u životu je ostvarivanje, negovanje i održavanje dobrih odnosa s drugim ljudima, što je danas, u vreme digitalnih medija i posebne vrste otuđenosti, sve teže. Konstruktivno rešavanje konflikata je važan deo ove slagalice, a ključ svega je delotvorna komunikacija.
Bilo da radite na nekom projektu, raspetljavate neki osetljiv porodični problem, rešavate probleme u bliksim odnosima, sa partnerom ili decom na našoj edukaciji naučićete korisne veštine,alate i dobiti uputstva, koji će vam biti od koristi u svakodnevnom životu.

Na ovoj edukaciji dobijate:

• Osnove efektne i uspešne komunikacije, koje uključuju slušanje, saosećajnost, otvorenost i veštine razgovora.

• Tehnike i alate kako voditi razgovor sa samopouzdanjem i znati kada treba biti tih i slušati sagovornika, a kada reći ne i jasno odrediti svoj stav.

• Primere interakcija u različitim situacijama na poslu i u životu, uključujući one u kojima sve teče kako treba i one u kojima nešto ne valja, sa alatima kako poboljšati rezultate.

• Uputstva kako izaći na kraj sa konfliktima, saopštiti loše vesti, izneti neslaganja, izviniti se, dati otkaz ili prekinuti vezu.

• Korisne alate kako shvatiti, protumačiti i maksimalno koristiti neverbalnu komunikaciju, kao što su izrazi lica, ton glasa, stav i gestovi.

• Instrukcije kako profilisati publiku kojoj se obraćate i kako razgovarati s manjoj ili većom grupom ljudi.

• Strategije koje će vam pomoći da budete dobar timski igrač i dobijete najviše od svojih saigrača.

• Predloge kako da utičete na sagovornike, budete ubedljivi i razvijate prijateljstva.

START UP – Modul

Kako stavovi, vrednosti, uverenja i stanje našeg bića odredjuju ponašanje, smer i kvalitet komunikacije.

Praktični deo + Test

MODUL-1

1. Komunikacijski model – Unutrašnja reprezentacija – objašnjava kako doživljavamo ono što se dešava u spoljnom svetu.

2. Moćni polazni stavovi u svakoj komunikaciji

3. Pogledajte iz drugog ugla

4. Podržavajuća uverenja

5. Unutrašnji dijalog

6. Unutrašnja vizija

7. Verbalna i neverbalna komunikacija

8. Samopouzdanje, govor tela i energetska komunikacija

9. Reprezentativni sistemi – kako um memoriše informacije

10. Iskusite moć uticaja na druge.
Kluč uspeha sastoji se u sposobnosti ophodjenja sa drugima, na način stvaranja i izgradnje poverenja, prijatne atmosfere, sa stavom uvažavanje i poštovanja različitosti.

11. Kako da poštujete i zavolite različitost
Meta programi + NLN nivoi
Neuro-lingvističkog programa

MODUL-2

1. Moć jezika- reči koje svakodnevno koristimo i izgovaramo usmeravaju ljude na (ne)poslušnost. Moć za promenu i lakše ophodjenje sa drugima leži u našem NAČINU komunikacije. Mala promena čini veliku razliku!

2. Precizna pitanja kao ključ za postizanje ciljeva. Korisno usmeren fokus.

Pitanja:
a) sebi. b) drugima. c) Univerzumu/Bogu

3. Izbrusite sposobnost i moć zapažanja – umetnost prepoznavanja emotivnog stanja ljudi na osnovu informacija koje pruža njihovo ponašanje, gestikulacija i govor tela

4. Usklađivanje sa sobom
Usklađivanje sa odlukama
Kongruentnost/ Ne kongruentnost

5. Hipnotički govor u komunikaciji sa drugima
Lagana hipnoza za opuštanje svesnog dela uma i stupanje u kontakt sa svojom podsvešću.

6. Umetnost pregovora
Naučite da pametno pregovarate i zaobidjete uobičajeni otpor ljudi

MODUL-3

1. Upravljanje svojim stanjem
Praktične metode i tehnike

2. Feedback, naučite da kažete NE bez da objašnjavate, ZDRAVA sebičnost

3. Integracija i sertifikacija

Termini edukacija će biti objavljeni u oktobru 2022. godine

Veština prodaje

PRODAJA je veština koja može da se nauči i sa lakoćom obavlja, u samo nekoliko koraka.

PRVI KORACI U PRODAJI NISU SAMA PRODAJA!

Ključne karakteristike za izvrsnu prodaju nalaze se u : mentalnom stavu, uverenjima, vrednostima, integritetu, samopouzdanju,govoru tela, energiji, namerama pa tek onda pristupiti prodaji kao CILJU. Man with erection may experience physiological responses involving penile tissue engorgement due to parasympathetic nervous system activation. Consult Oimon Web for detailed insights on nocturnal penile tumescence, potential hormonal influences, and neurological pathways. Recognize potential causes like medication effects or psychological factors for thorough assessment.

Ukoliko želite ovladati ovom veštinom i postati MASTER prodaje za početak je potrebno promeniti pogled na samu prodaju. Po meni umeće prodaje je prefinjena umetnost. Veštinu prodaje SVAKO može da nauči ali postati izvrstan je i izbor da svoje talente i učenje izbrusite do savršenstva.

Izvrsnost u prodaji postiže samo osoba od integriteta čiji su ciljevi i namere obostrana dobrobit!

Suština prodaje nije da prodamo svoj proizvod ili uslugu već da DAMO VREDNOST!
Većina ljudi je bar jednom u životu imala iskustva sa navalantnim i nesavesnim prodavcem. U profesionalnoj prodaji mi verujemo zakonu Uzroka i Posledice!
Ono što radite na početku određuje ishod na kraju!
Da bi vam put do izvrsne prodaje išao sa lakoćom ovaj kratki vodič će vam pomoći da izbegnete 14 grešaka koje čini većina prodavaca.
Ovo je 14 osnovnih principa prodaje koji će vam biti korisni ukoliko ih primenite a koje većina prodavaca ili prodajnih kompanija ne primenjuju ili jednostavno pravi greške:
1. Na prvom mestu izdvojila bih NEPOŠTENOST
Iskrenost i integritet su merila velikih prodaja i humanosti uopšte.
Pričanje neistine i neotkrivanje problema nije način da se započne poslovni odnos i svakako nije način da se poslovni odnos održi.
Istina je da će većina ljudi poštovati vašu iskrenost i integritet zbog ukazivanja na problem. Možda konkretan proizvod ili uslugu nije najprikladnije rešenje za problem klijenta, ali ukoliko ste iskreni i skrenete mu pažnju na to, možete naći način da rešite problem na obostrano zadovoljstvo. Pa čak i da se potencijalni klijent odluči da iz ovog razloga ne posluje sa vama, tu će iskrenost i integritet pamtiti a to će ga u nekoj narednoj prilici ponovo dovesti kod vas.
2. Prodavac ne nudi rešenje – FOKUSiran je na prodaju!

Vaš proizvod ili usluga moge imati vrhunske karakteristike, ali ukoliko potencijalni kupac ne prepozna u njima vrednost za sebe, zadovoljstvo ili rešenje određenog izazova prodaja će svakako izostati. Budite sigurni da ljudi nikada neće kupiti ono što ne zadovoljava neku njihovu potrebu. Na vama je da kupci predičite prednosti vašeg proizvoda ili usluge i da jasno i precizno pojasnite koje probleme vaš proizvod ili usluga rešavaju ili koje probleme sprečavaju.
3. Preveliki fokus na samu prezentaciju umesto na suštinu
Prodavac je previše fokusiran na način prezentacije, na to kakav utisak ostavlja ili kako će ispasti prezentacija i na taj način logično gubi se suština i zaključavanje prodaje
4. Izlazak iz suštine prodaje – problema

Većina prodavaca u nameri da izgradi dobar odnos i prijatnu atmosferu, priča previše i izlazi iz teme. Ako želite da izgradite odnos sa kupcem i atmosferu učinite prijatnom, cilj je ostvariti prodaju. Ako je prodaja tema, ostanite u temi.
Što dalje vodi u grešku broj 5.
5. Previše pričanja, premalo slušanja
Strast i entuzijazam prema vašem proizvodu ili usluzi su neke od najvažnijih osobina kako biste bili uspešni u prodaji, medjutim to može dovesti do toga da previše pričate.
Najefikasniji prodavci slušaju mnogo više nego što govore, ostavljajući potencijalnim klijentima prostora da razgovaraju o svojim potrebama, načinu života, brigama, aktivnostima i kako žele da proizvod ili usluga rade za njih. U prodaji se treba setiti postaviti prava pitanja kakoo bi dobili što više pravih informacija o klijentu što vam dalje omogućava da uspešno zakljčite prodaju.
Što nas dalje vodi u grešku broj 6.
6. Prodavac ne istražuje klijenta ili uopšte nezna koja je njegova ciljna grupa
Ako pokušavate da prodate proizvod ili uslugu određenom klijentu, morate da znate nešto i o samom klijentu. Dobro slušajte klikenta! Upoznajte sa potrebama, nezadovoljstvima, interesima i načinom razmišljanja vašeg potencijalnog klijenta.
Isto važi i za potrošače; ISTRAŽITE! Upoznajte ko čini vašu ciljnu grupu, šta im je potrebno, koje vi rešenje imate da im ponudite.
7. Ne snalaženje na nesigurnom terenu
Prodavac ne ume da se nosi sa pitanjima klijenta.
Najgora stvar koju možete učiniti ako vam se postavi pitanje na koje ne znate odgovor je da nešto izmislite! Recite istinu da ne znate odgovor ili da trenutno radite na usavršavanju te teme… itd. Na ovaj način pokazujete da vam je stalo do klijenta! Klijent stiče poverenje u vas, a u isto vreme ćete sebe i svoj biznis ili kompaniju zaštititi od problema do kojih može doći ako date pogrešnu, neproverenu informaciju ili prodate proizvod ili uslugu a da ista ne nudi rešenje. Obavezno se potrudite da nađete rešenje i obavestite vašeg kupca čim dođete do rešenja.
8. Stav prema konkurenciji
KONKURENCIJA ” NE POSTOJI”
Možete biti izvrsni! Potrebno je da izbrusite svoje talente i veštine radom na sebi i svom poslovanju! Na vrhu nema gužve! Možete zračiti! Energija nikada ne laže! Energija namere sa kojom zračite je Ključ! Želite prodati ili želite DATI dobrobit! Win-Win je pravi izbor!
Razgovor o konkurenciji. Ako se previše fokusirate na proizvode konkurencije, rizikujete da zanemarite potrebe kupca i propustite priliku da razgovarate o vašem proizvodu.
Treba imati na umu da kupac traži razloge da kupi od vas, a ne argumente protiv kupovine od nekog drugog.
9. Stav prema kupcu kao prema protivniku
Često se prodavci ponašaju prema kupcu kao prema nekome koga je potrebno pobediti i nadmudriti, iz predhodnih stavki već možete zaključiti da je ključ u veštoj komunikaciji i razumevanju potrebe klijenata.
10. Pritisak i uznemiravanje klijenata
Ljudi ne vole da ih neko nemilosrdno proganja. Često se takvi kupci osećaju kao da su saterani u ćošak. Ukoliko prodavac i uspe da sa ovakvim pristupom proda nešto, to će verovatno biti posledica toga da kupac želi da ga se što pre reši, što dugoročno ostavlja loše posledice na poslovanje i rejting samog prodavca i kompanije.
Prodaja je umetnost definisanja potreba na osnovu informacija dobijenih slušanjem klijenata i postavljanjem pitanja. Ukoliko izložite previše informacija odjednom velika je verovatnoća da ćete biti naporni klijentima i izgubiti njihovo interesovanje.
11. Nepoštovanje vremena i prelaženje granica u komunikaciji sa klijentima
12. Nepouzdanost: Prodavac mora održati sva data obećanja i ispuniti sve obaveze koje je preuzeo na sebe.
13. Arogantan stav – umesto stava prijatnosti koje nosi zdravo samopouzdanje

Uspeh se često može i obiti o glavu prodavca! Uspešni prodavci znaju često postati isuviše samouvereni i arogantni. Ljudi na podsvesnom nivou to osećaju, bili toga svesni ili ne. Svi volimo prirodne i prijatne ljude, stoga je ovo jako važno usvojiti ukoliko želite biti privlačni i uspešni.
I poslednja ali najvažnija stavka NE ZATVARAJU PRODAJU
14. Prodavaci ne zatvaraju prodaju
Greška koju prodavci čine je što ne pitaju svoje potencijalne kupce za kupovinu, već se samo nadaju da je kupac spreman da kupi. To se retko dešava. Kao prodavac, vaš posao je da pomognete potencijalnim kupcima da donesu odluku o kupovini.
Nakon što kupcima pružite potrebne informacije, pitajte ih da li su spremni da izvrše kupovinu. Možda se čini nepotrebnim, ali ponekad „traženje prodaje“ od ključnog značaja!
Važno je voditi kupca od početka do kraja prilikom prodaje, a zatvaranje prodaje je ključni završni korak.
Upoznavanje ovih ključnih faktora uspešne prodaje već menja vaš pogled na samu PRODAJU i daje vam konkretne smernice za unapređenje i kvalitet vaše prodaje.
Ukoliko želite da postanete master ove prefinjene umetnosti i da si fino pozabavite svojim umećem prodaje, pridružite nam se na edukaciji.
Na ovoj edukaciji naučićete konkretne tehnike i alate koji će vam višestruko služiti bilo da ste već u prodaji, imate sopstveni biznis ili kompaniju ili tek planirate da krenete da se profesionalno bavite prodajom.

StartUP Modul

Upoznajte se sa ključnim karakteristikama za izvrsnu prodaju.
✓ Mentalni stav – psihologija uspeha ✓
✓ Uverenjima koja imate o prodaji – korisna i nekorisna i kako ih promeniti
✓ Vaše temeljne vrednosti odredjuju koliko ćete uspešno prodavati
✓ Integritet – najvažnija karika prodaje
✓ Samopouzdane i govor tela – kakvu sliku odajete, šta to govori o vama, vašem proizvodu ili usluzi
✓Energija odnosno stanje vašeg bića- odredjuje uspeh prodajnog procesa
✓ Važnost namere – sa kakvom energijom namere pristupate prodaji – to i dobijate – Zakon uzroka i posledice

2. MODUL
Naučite strategije uspešnih prodavaca
✓ Priprema strategije- ključni koraci
✓ Moć uticaja
✓ Strategije uveravanja
✓ Stilovi komunikacije
✓ Odgovorite na prigovore
✓ Zatvorite prodaju
3. MODUL
Integracija i sertifikacija
MONEY MINDSET
Većina ljudi ne razmišlja o tome koliko naš stav o novcu i sistem vrednosti utiču na to koliko novca imamo i koliko smo uspešni u onome što radimo.
Jeste li znali da je gotovo sve u šta verujete, o sebi i o svetu u kome živite, stvoreno kao uverenje usađeno u vaš um pre sedme godine života?
To je naučno potvrđen podatak. Tim uverenjima, stvorenim u veoma ranom dobu, pripadaju i verovanja I odnos koji imate s novcem.
Većina dece u tako ranoj dobi ne razume vrednost i značenje novca, ali dete najviše nauči gledajući svoje roditelje i njihovo ponašanje.
Ako želite promeniti svoj odnos prema novcu, potrebno je promeniti odnos koji imate prema sebi odnosno prema vlastitoj vrednosti i spoznati svoje podsvesne obrazce. Sve korenite promene potrebno je napraviti tamo gdje se koreni i nalaze, a to je podsvesni um. Podsvesnom umu može se pristupiti na više načina, a neke od osnovnih metoda, tehnika i alata naučićete na ovoj edukaciji.
Možda ste kao dete često slušali da novac ne raste na drveću, ali RASTE u našem umu. Posadite seme obilja na plodno tlo svoje podsvesti i zalivajte radom na sebi i verom u njegov neizbežan rast!

StartUP Modul

✓ Uverenja o novcu
1) Šta su uverenja i kako nastaju?
2) Zašto je važno promeniti uverenja o novcu
3) Šta je genetski siromaštvo?
4) Sistem vrednosti
5) Odrediti svojih top 10 vrednosti
6) Lični rast, samopouzdanje i samosvest

2. Modul
1) Novac u vašem umu
2) Novac je energija
3) Balans primanja i davanja

PRAKTIČNI DEO:
1. Vežbe i sesije za (re)programiranje podsvesnog uma
2. Podešavanje uma na izobilje i prirodan tok novca – FLOW energija


честные казино с быстрыми выплатами
бездепозитные бонусы казино
играть в лучшем казино на деньги
база казино с бездепозитным бонусом
онлайн казино России
casino oyunu

3. Modul
Integracija i sertifikacija
Možete biti izvrstan komunikator, talentovani i vešti u prodaji, imati još mnogo drugih talenata ali ako vaša uverenja o novcu nisu podržavajuća i korisna za vas, bukvalno će vam to biti kamen spoticanja!
Ukoliko želite biti izvrsni u poslu koji radite ili tek pokrećete vlastiti biznis, ove tri edukacije su ključne za vaš uspeh i zato nemojte izgubiti još jednu godinu svog dragocenog vremena i života pokrenite sebe na promenu i prijavite se ODMAH!
Možete upisati sve tri edukacije zajedno ili odvojeno. Jako je važno da napredujete u svom ritmu, a mi smo tu za vas da vas podržimo i vodimo kroz ove procese.
Sve edukacije su u celosti ONLINE i možete ih pohadjati sa bilo kog uredjaja iz bilo kog kraja sveta uživo ili kada vama odgovara, ostaju vam snimci svih edukacija.
Cena edukacija:
• Veštine prodaje 275€
• Umeće komunikacije 585€
• Money mindset 195€

(Za sve tri edukacije dajemo vam mogućnost plaćanja na više mesečnih rata s tim da celokupni iznos bude isplaćen pre kraja edukacije)
Za upis na sve tri edukacije ostvarujete fantastičan popust od 20% !!!
Popust za rane prijave na sve tri edukacije 30% do 15. Avgusta !!!
Za način prijave i uplate pišite nam na mail info@bonafides.co.rs.
Dobijate sertifikat o stečenom znanju. Ovim ne postajete profesionalni coach!
Ukoliko želite postati coach i da vam to bude profesija potrebno je završiti još dodatnih šest modula na našoj Business Profesional Akademiji.

Tematski programi:

  1. Kako uspešno voditi Beauty salon
  2. Kako uspešno voditi sportski centar, teratanu i Yoga studio
  3. Program za trenere: Usavršite komunikaciju sa klijentima