Zašto je važno zadržati i negovati unutrašnji mir

29. mar 2024. | Bonafides

Negovanje unutrašnjeg mira je ključno za naše emocionalno, mentalno i fizičko blagostanje. Kroz unutrašnji mir, možemo pronaći ravnotežu i spokoj u svakodnevnom životu. Održavanjem unutrašnjeg mira, možemo bolje upravljati stresom, izazovima i promenama koje nam život donosi.

Takođe, unutrašnji mir nam pomaže da razvijemo pozitivne odnose s drugima, jer smo smireniji i otvoreniji za empatiju i razumevanje. Kada negujemo unutrašnji mir, postajemo otporniji na negativne uticaje spoljašnjeg sveta i sposobni smo da živimo ispunjenijim i srećnijim životom.

Bilo da želite da negujete svoj mir ili želite tek početi voditi računa o svom unutrašnjem svetu predlažem da u svojoj dnevnoj rutini uvrstite ovih 10 stvari.

Ovih deset stvari koje vam mogu pomoći da sačuvate unutrašnji mir i održite balans između privatnog i poslovnog života.

  1. Meditacija: Redovna praksa meditacije može vam pomoći da smirite um i pronađete unutrašnji mir.
  2. Duboko disanje: Tehnike dubokog disanja mogu umiriti nervni sistem i smanjiti stres i postepeno vas naučiti emocionalnoj koreagulaciji.
  3. Fizička aktivnost: Redovna fizička aktivnost oslobađa endorfine i smanjuje napetost, pomažući vam da se osećate smirenije. Podiže hormone sreće, a smanjuje nivo stresnih hormona poput kortizola.
  4. Vreme u prirodi: Provodite vreme u prirodi, šetajte, meditirajte ili jednostavno uživajte u lepoti okoline, zagrlite drveće, igrajte se sa životinjama, istražujte prirodu, biljke…
  5. Praktikovanje zahvalnosti: Fokusiranje na stvari za koje ste zahvalni može promeniti perspektivu i doprineti osećaju unutrašnjeg mira.
  6. NA ČEMU STE DANAS ZAHVALNI, a za to ste se nekada MOLILI? 🙂

  7. Postavljanje granica: Postavljanje granica i naučiti reći „ne“ kada je potrebno može vam pomoći da održite ravnotežu i mir. Svaki put kada kažete NE stvarima koje ne raduju vašu dušu, kažete DA sebi.
  8. Svestan život: Budite svesni svojih misli, osećanja i reakcija kako biste bolje razumeli sebe i svoje potrebe. Osvestite moć sadašnjeg trenutka. Da li dok jedete mislite o narednom obroku ili uživate u ukusu?
  9. Umetničko izražavanje i kreativnost: Izražavanje sebe kroz umetnost, pisanje, slikanje ili muziku može biti terapeutski i pomoći vam da pronađete unutrašnji mir i BALANS.
  10. Održavanje zdravih odnosa: Okružite se ljudima koji vas podržavaju i doprinose vašem emotivnom blagostanju, izbegavajte ljude koji nose nemir u sebi i u svemu vide loše. Ako su to vaši bliski ljudi svedite druženje sa njima na minimum. Ne dugujete svetu ništa, svet ne duguje ništa vama. Dugujete sebi da budete SRETNI.
    Niste odgovorni za tudja osećanja, samo za svoje postupke. Budite nežni prema sebi i pažljivi prema drugima.
  11. Praktikovanje samoposmatranja: Redovno razmišljanje o sebi, svojim ciljevima i vrednostima može vam pomoći da održite unutrašnji mir i uskladite svoje postupke i način života sa svojim ciljevima. Odredite prioritete.

Jeste li se ikada zapitali koliko stvarno negujete sebe i koliko vam je ovo važno?

Koliko stvari sa ovog popisa uistinu praktikujete?

Da želite da unutrašnji mir postane vaš prioritet?

Posetite ovaj link i PRIJAVITE se na fenomenalnu i jedinstvenu edukaciju na našim prostorima:
Učitelj Meditacije i Zen Master.

Prijavite se na listu i bićete prvi obavešteni kada krene UPIS!

Ukoliko vam se tekst dopao, podelite sa prijateljima. ❤️

„Molimo sve korisnike da imaju u vidu da su sadržaji na ovom sajtu zaštićeni autorskim pravima. Svaka neovlašćena reprodukcija, distribucija ili kopiranje bez prethodnog odobrenja vlasnika autorskih prava strogo je zabranjeno i podložno zakonskim sankcijama.“